ارسال سفارشات
سفارش ها پس از بسته بندی، بوسیله پست پیشتاز ارسال می گردد. همچنین ارسال رایگان برای تمامی سفارش های با مبلغ بالای یک میلیون تومان برقرار می باشد.

گزینه ها و شرایط ارسال
فروشگاه الکترونیک دِراک روشهای حملونقل متنوع و مناسبی را برای انواع نیازها ارائه میدهد. چه بهدنبال گزینهای اقتصادی مانند پست سفارشی باشید، چه حمل سریعتر با پست پیشتاز را ترجیح دهید، همهی این گزینهها در دسترس شما هستند. در این صفحه، میتوانید نمای کلی از تمام روشهای ارسال موجود را مشاهده کنید.
- محصول را سفارش دهید و روش ارسال موردنظر خود را مشخص کنید.
2. پیام تأیید سفارش را دریافت خواهید کرد.
3. منتظر بمانید تا سفارشتان به دستتان برسد.
4. کالا ها را با سفارشان مطابقت دهید.
سیاست مرجوعی و عودت
راحتی کاربر در زمان ثبت سفارش، برای مجموعه الکترونیک دِراک ارزش بسیار زیادی دارد. از این رو، این شرکت سعی کرده برای ایجاد خرید امن، خدمات پس از فروشی را ارائه کند.
1) اگر مشکل یا هرگونه مغایرتی در سفارش بود، کاربر باید ظرف مدت 1 روز بعد از دریافت کالا، به الکترونیک دِراک اطلاع دهد بنابراین بعد از گذشت این بازه زمانی، الکترونیک دِراک هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
2) محصول مرجوعشده باید بدون مشکل ظاهری، آسیبدیدگی و یا هرگونه شکستگی باشد. ضمن اینکه، حتماً قبل از بازگرداندن کالا، مشتری میبایست با پشتیبانی هماهنگیهای لازم را به عمل آورد.
3) الکترونیک دِراک قبل از ارسال، کالاها را تست میکند ولی برای اطمینان بیشترِ مشتری، این امکان فراهم شده تا پس از گذشت 3 روز، در صورت بروز مشکل کالا عودت داده شود. لازم به ذکر است که در صورت استفاده نادرست، هرگونه ایجاد خرابی ناشی از ایجاد گشتاور غیرمجاز، ولتاژ زیاد و . . .، کالا از شرایط گارانتی خارج میشود.
4) مواردی نظیر آمپر مصرفی، ولتاژ ورودی و خروجی، توان مصرفی و . . . که در سایت ذکر شده، مطابق با اطلاعات درج شده در دیتاشیت، سایت شرکت سازنده و یا اطلاعات درج شده بر روی جنس یا دفترچه محصول میباشد بنابراین چنانچه میان مقادیر واقعی و مقادیر درج شده وجود داشت، مسؤلیتی متوجه فروشگاه الکترونیک دِراک نمیباشد.
نکته: به دلیل چینی بودن بعضی از قطعات، معمولاً مقادیر ذکر شده با مقادیر واقعی متفاوت هستند.
5) کلیه وجههای درخواستی به خاطر عودت کالا، فقط به نام شخص حقیقی صاحب حساب کاربری در سایت الکترونیک دِراک واریز میگردد و در صورت عدم تطابق شماره حساب یا کارت با نام کاربری، فرایند بازگشت مبلغ انجام نمیشود.
7) درصورتی که حساب کاربری ثبت شده در الکترونیک دِراک متعلق به سازمان دولتی یا دانشگاه باشد، باید شماره حساب یا شماره کارت اعلام شده متعلق به همان سازمان یا دانشگاه باشد.
8) در صورت عودت کالا توسط مشتری، مبلغ فاکتور بعد از دریافت اقلام بررسی خواهد شد تا در صورت کامل بودن اجناس، مبلغ مربوطه به حساب شخص خریدار واریز گردد.
9) الکترونیک دِراک از طرف خریدار وکالت دارد در صورتی که سفارش مشتری به آدرس ثبت شده ارسال شود ولی گیرنده به هر دلیلی اعم از عدم حضور، امتناع و . . . بسته را دریافت نکند، پس از کسر هزینه پرداخت شده به پست یا تیپاکس بابت عودت کالا از هزینه کل پرداختی مشتری، باقیمانده مبلغ را از طرف مشتری جهت امور خیریه پرداخت کند. برای مثال، اگر مشتری بابت ثبت سفارش خود مبلغ 200 هزار تومان هزینه کرده باشد ولی آن را دریافت نکند، در صورت برگشت خوردن کالا و پرداخت هزینه عودتی از طرف الکترونیک دِراک به مبلغ 100 هزار تومان، باقیمانده مبلغ یعنی 100 هزار تومان از طرف خریدار صرف امور خیریه خواهد شد. ضمناً، چنانچه مشتری درخواست ارسال مجدد کالا را دارد، میبایست هزینه ارسال و مرجوعی را دوباره به الکترونیک دِراک پرداخت نماید. لازم به ذکر است که الکترونیک دِراک پس از برگشت خوردن مرسوله، آن را به مدت یک ماه نزد خود نگهمیدارد تا در صورت عدم پاسخگویی به تماسها و یا برقراری ارتباط با مشتری، طبق اعلام قبلی، هزینه را صرف امور خیریه نماید.
سوالات متداول
خیر. زیرا تمام معاملات فروشگاه از طریق پرداخت اینترنتی انجام میپذیرد.
خیر. با ثبت نهایی خرید، سفارش شما در صف پردازش و ارسال قرار میگیرد.
پس از ثبت سفارش، بستهبندی کالا و تحویل به اداره پست، کد رهگیری مرسوله در پروفایل کاربران، قسمت یادداشتهای سفارش قابل مشاهده است که میتوانید با وارد کردن آن در سامانه رهگیری مرسولات پستی، از وضعیت دریافت و تحویل آن آگاه شوید. لازم به ذکر است که برخی اوقات کد رهگیری از سمت اداره پست با تأخیر ارائه میشود.